Poetess Merhaba hanımlar 52 gün önce sezeryan ile bebeğim dünyaya geldi, biraz önce avuç içi kadar kanamaya rastladım regl mi değil mi şüpheye girdim. Bu durumu yaşayan varmı doktora gitmeli miyim
Buseasel8 Poetess doktora gitmene gerek yok bence normal bişey kişiden kişeye bünyeden bünyeye değişiyor