Melisabarbaros Kızlar bebeğim 9 günlük havaların sıcaklığından tam kundak yapamıyorum ama ayakları açık olmasın diye acaba belden aşagı yapsam mı? Siz yapıyomusunuz?
Mom544154 Melisabarbaros hiç kundaklamadım. Dediğiniz sekilde sıkmak iyi değil zaten. Kalça çıkıklığına yol açar. Gevşek kundak öneriliyor
Fatmaaa22 Melisabarbaros ben kollarını kapatmadan hareket edebileceği sıkılıkta yapıyordum ama bizimki 5 aylık. Simdi havalar sıcak hazır kundak alabilirsiniz bu kolları dışarıda olanlardan
Melisabarbaros Sevimliannee bacakları felan güzel olur gibi şeyler söylüyorlar ondan demekki onla bi alakası yok
Gizemnilmila Melisabarbaros asla öyle birşey yok yapmayın sakın araştırın belden aşağı bebeği sarmak kalça çıkıklığına sebep oluyor yarın kundak kollar öneriliyor hava sıcak ama müslinle yapabilirsiniz üst kısmı sadece
Sevimliannee Melisabarbaros ah kaynanan mı drdi. Benimkide dedi hep. Bi kac defa yapalım dedi sardı durmadı cocugum bence hiç gerek yok. Eger elleriyle kendini uyandırıyosa yarım kundak sadece üst tarafa yapabilirsiniz.
BademsMam Melisabarbaros ben hiç kundak yapmadım. Zaten doktorlardan kundağı kesinlikle önermiyor. Daha doğrusu sıkı kundağı. Yazın özellikle zaten dayanılmıyor birde kundakla bebeği sararak huzursuzlanmasını sağlarsınız
Ecreee Eğer yaparsanız kolları açıkta kalsın yarı kundak şeklinde yapın çok sıkmadan ince bir örtü ile
Mucizem-Sare54 Melisabarbaros yarim kundak sadece kollarını bağlıyorum oda mecburiyetten uyumuyo kendini uyandırıcı emzigini ağzından cekiyo