Hanımlar gündüzleri düzenli uyuyan bebeğim artık sürekli kalkıyor. Kısa kısa uyuduğu için uykusunu hiç almıyor. Ağlamıyor mızmızlanmıyor ama uyanıyor. İşe başladım. Kayınvalidem bakmaya başladı. Acaba sebebi bumu diye düşündüm ama bende de aynısını yapiyor. İşten eve geliyorum öyle yorgun görünüyor ki akşam uykusuna 19:00 da yatıyor bazen yorgunluktan. Hiç yüzünü göremiyorum. Sizce gündüz uykusuna böyle olma sebebi nedir ?