3children1mom gezgin_anne Bende birini kaçırdım ☺️ Yumuşatıcı olan gelmedi henüz hazırlanıyor görünüyor. Mail attım. Kargo yoğunluğu yazmışlar. Sanırım oda öyledir 🤷🏻♀️😊
NurrA Kızlar bu denebunuyla ilgili bana çıkmış kutu ama ben onaylamadım yani sonradan gördüm haliyle başkasına devredildi şimdi tekrar çıkması için aynı şekilde profili mi doldurmalıym yoksa bu benim hesap için bir eksi olur mu ya 😒
Atikeemre14 gezgin_anne banada çıktı halen haxirlaniyor diyor halen gelmedi temmuzdan beri bekliyorum
gezgin_anne Atikeemre14 çoğunlukla herkesin beklemede ve kargo yoğunluğu bahane edilmiş bu hafta gelir belki