Musam inşallah gerek kalmaz. Ben serum taktırmaktan korkuyorum çünkü yaşadığım yerde hastaneye gitmek pek içime sinmiyor. İnşallah mecbur kalmayız. İsterseniz İstanbul üniversitesinin idrar yolu enfeksiyonu için ürettiği bir bez var onu da alabilirsiniz. İnşallah hiçbir bebek hastalanmaz hiçbir aile evladıyla sınanmaz. Allah şifa versin. Kusura bakmayın geç gördüm. İyi akşamlar