Umutarasinannesi bizde 71 günlüğüz 40ım cıkana kadar bebekle sağlık ocağı veya doktor hariç dışarı cıkamadık. Ama sonra yürüyüşlere cıkar oldum market, pazar, çarşı derken alıştım gitti sıcakla evet çok zor oluyor huysuzlanıyor terliyor durmak istemiyor ama bi şekilde kandırıyorum biraz kucağıma alıyoruz emzik veriyorum derken. Birde evden çıkmadan karnını doyuruyorum, varacağım yerin dk hesabıyla işte açlık süresini hesap edip gidip geliyorum. Zamanla bizde onlarda alışır umarım 😍