3ay 10 günlük oğlum var. 120cc veriyordum 2.5-3 saatte bir. Doktorumuz 150ccye çıkar dedi. Bugün 150cc verdim ama gene 3 saat tam dolmadan mızıldadı. Bu ona çok gelmez mi? Saatlerin biraz daha uzaması gerekmiyor mu?
Yada düzenli içince mi fark edecek bu çünkü bugün sadece 1 defa 150cc verdim