Ebrarkl azcık mama hazırlasanız şöyle 10-20 cc kadar, yanına da püreyi yapsanız,kaşıkla biraz mama biraz püre şeklinde ilerleseniz bi denenebilir sanki. Benim kayınvalidem öyle yapmış zamanında çocuklarına mamayla beslenmiş kızı, mamaya karıştırıp yediriyordum demişti.