Hanımlar bir aylık bebekle memlekete gitmeyi düşünüyorum.önce bir buçuk saat uçak yolculuğu ardındanda 3 saat otobüs yolculuğu yapacam.korkuyorum yolda uçakta çok ağlar mı perişan olur muyum diye.tek gideceğim birde bebeğimle.ve sağ bacağımda ödem oluştuğu için tam basamıyorum yarım basarak yürüyorum.cesaret edip gitmeli miyim yoksa kalmalı mı?bir senedir gidemiyorum memelekete.birde son 2 aydır yürüyemiyorum hep yataktaydım artık çok bunaldım bebekle bir haftadır topallayarak yürümeye başladım daha.memlekete gitmek çok iyi gelecek ruhsal olarak ama yolculuk bebekle tek başıma korkutuyor siz olsanız ne yapardınız