Doğduğu ilk zamanlar gayet güzel cikan çocuk gaz damlalarından sonra bir de reflu surubundan sonra tam dengesi bozuldu yaklaşık 1.5, 2 aydır hiç bir şekilde ilaç vermiyorum ama kendiliğinden de yaptığına nadir şahit oluyorum 107 gunluk 3 5 günde bi ben dürtü vermek zorundayım benim gibi olup sonradan düzelen var mı su aşamada napayım şaşırdım ayrıca böbrekte hafif kristalleşme var bugün nefrolojiye sonucları görürdüm sistin değerlerinden bahsetti tam olarak sistin de diyemem gelecek ay net birşey derim dedi özel muayeneye götürüyorum bol su veriyorum başka napmam lazım moral sıfır 🤦🏻♀️