Arkadaşlar kızım 16 aylık olmak üzere. Kızımı doğduğundan beri saatli düzenli bir şekilde uyuttum o yüzden genel olarak düzenli bir uykusu var diyebilirim ama bu süreçte ben çok yıprandım. Uyutmaya çalıştıkça gerildim zaten tek başıma bakıyorum tamamen ne aile var bu şehirde ne arkadaş zaten ruhen iyi değilim. Her neyse evet bebeğimin düzenli bir uykusu var ama benim sinirlerim çok yıprandı zaman zaman, uyumadığı zamanlar (uzun süre uğraşıp) kızımı babasına verip gidip saçımı başımı yolduğumu bilirim bazen odamda.
Şimdi hamileyim 5 aylık Kasım sonu doğum yapıcam inşallah. Sizce bu bebeğimi de saatli bir şekilde uyutmalı mıyım yoksa uykusu ne zaman gelirse o zaman mı uyutmalıyım? Korkum şu ki ne zaman uykusu gelirse o zaman uyutursam düzensiz bir uykusu mu olur? Bu şekilde yapıp düzenli uykusu olan bebeği olan anneler var mı? Teşekkürler şimdiden.