Normalde saatleri düzenli 3 uyku yapıyordu gün içinde ama nedense 3 gündür uykusu olsada uyumak istemiyor saati geçiyor direniyor ağlıyor dün gece tam bir felaketti her emzirme sonrası uyudu 15 dk sonra ağlayarak uyandı😞 resmen en az 10 kez kalktık bugün de sadece 2 kere uyudu onlarda 30dk 🥲
diş olabilir mi bilmiyorum dr daha var demişti ama çok huysuz dalamıyor uykuya. Diş döneminde bu sıkıntılar oluyor mu ? ya da geçiş dönemimi direnmesi vs ?
7 aylık 2 uyku yapan bebişler var mı ? Bizden büyük bebişleri olan tecrübeli annelerim bebeğiniz ne zaman 2 uykuya geçti sinyaller neydi? Yardımcı olur musunuz?