7aylık oldu kuzum,dönmüyor ama,bacağını atıyo yan dönüyo ama yüzüstüne geçemiyor,şakalar yapmaya başladı kahkahasını duyduk değişik bişekilde heyecanlanıyor,algıları açıldı artık 😍ek gıdada sabah meyve püresi,akşama doğru çorba,ara öğünde de bazen 5tahıllı kaşık maması veriyorum,bu ay dr gidince öğünlere geçicez sanırım,kahvaltı vs. Gece 10kere kalktğm oluyor bi haftadr,kucağıma aldığım gibi susuyor yada emzirdiğim gibi dalıyor,gündüzleri uykumuz hala çok kısa maksimum 30dk. Ve gün içinde yanından ayrıldığımda kıyamet kopuyor,ayrılık kaygısı başladı sanırım🤦🏻♀️Ve artık kucağıma aldığımda beni kavrayarak sarılıyor😄siz de gelişimler nedir arkadaşlar🖐🏻❤️