Aybarsayse Oğlum 2 gündür atesli dün hastaneye gittik doktor bagirsak enfeksiyonu dedi ates düşürücü verince biraz düşüyor sonra tekrar çıkıyor hep miz miz hicbirsey yemiyor basına gelen var mi kac gün sürüyor ateş o böyle oldukça çok üzülüyorum 10 aylık
Asl90 Aybarsayse ateş varsa enfeksiyon vardır ama antibiyotiksiz zor geçer veya tekrar diye düşünüyorum. En azından tahlil yapsaymış bazı doktorlarıda anlamıyorum. Antibiyotik kullandaydınız 3. Gün etki ediyor genelde ateş düşüyor ama sizin durumunuzu bilemedim başka başka bi doktora daha danışsanız iyi olur. Geçmiş olsun