Arkadaşlar daha 2 güne kadar sütüm fiskiriyordu göğüslerim 10 günlükken terbiye oldu zaten onla alakalı değil emzirirken süt biyerde emerken tekrar gelir ya şimdi gelmiyor göğsüm sızlamıyor annemin yanında emziriyorum fiskirdigini gördü acaba nazar mi değdi hani kötü gözle bakmamistir ama eskiye döner mi lütfen yardım edin