Ben biontech oldum 1 ay oldu başta kararsızdım hem kadın doğum doktoruma hem de çocuk doktoruma danıştım ikisi de olmamı tavsiye edince aşı oldum. Aşıdan sonra da emzirdim sütten çocuğa da geçiyor özellikle emzir ki çocukta da antikor oluşsun dediler.