Yasmink 5-cocuk-annesi valla doktor bişey demedi ama 2 hafta sonra kontrole gel dedi krem sürcem bi de ağrı olursa calpol vericem o kadar
ikiprens_annesiii 5 ay 20 günlükken yaptırdık 1 ay oldu bizimde. Döndüğü için çok zorlandık sizinde dönüyorsa sürekli kucakta olmaktan bıkabilir. Başka bi sorun olmadı ama şükür olduda bitti maşallah 🤭 Askerliğini ve damatliginida görün inşallah 🌹
Yasmink ikiprens_annesiii amin amin inşallah o günleri görecek ömrümüz vardır. Sağa sola dönüyor yüzüstü dönmüyor daha🙄
Ayse_2 Bebeğim 2 aylık.Biz de Salı günü çocuk doktoru kontrolüne gideceğiz.O zaman netleştirip sünnet olması için uzmana yönlendirmesini isteyeceğiz.Tavsiye ediyor musunuz önümüzdeki haftalarda sünnet olmasını?
Yasmink Ayse_2 kesinlikle hemen yaptırın ne kadar küçük o kadar iyiymiş. Doktor hatta 1 ay önce gelseydin daha iyi olurdu dedi. Bence beklemeyin yaptırın
rua_da_senhora_das_verdades Yasmink nerde yaşıyorsunuz? Bizde sünnet yaptırmayı düşünüyoruz fakat devlette yapılmıyor henüz. Ankaradayım. Özelde ki fiyatlar nedir bilginiz var mı?
Yasmink rua_da_senhora_das_verdades eskişehir acıbademde yaptırdım. 1250 tl ödedik. Doktor iyiymiş tavsiye etmişlerdi. 10 dakikada oldu bitti
Ezgiasya Bu ayın 17 sinde olacak inşallah 3 ay 25 günlük oluyir Klipsli olacak bizimki umarım bizde kolay atlatırız çok korkuyorum
Nihal1341 Yasmink geçmiş olsun askerliğini de düğününü de görmek nasip olsun inşallah canm bizde sünnet olalı 11 gün oluyo ilk bir kaç saat çok ağladı ama ilk idrarını yaptıktan sonra herşey normale dönüyor çok şükür şimdi iyiyiz sizinkide çabucak iyileşir inşallah 🤗
Yasmink Nihal1341 amin inşallah hayırlısıyla şu günü bi atlatsam 🙄güzel dilekleriniz için teşekkürler🌸☺️