Hemsireee Ses kısıklığı yaşayan anneler var mi üç gün oluyor sesimiz kısilali doktorumuz ateş olmazsa sıkıntı yok dedi ama içim rahat değil atlatamıyor bile o kadar üzülüyorum ki anlatamam 😓
Hemsireee edadoruk bir gün önce kalça ultrasonunda çok agladi normalde de aglayan bi bebek zaten gaz sancıları var ama uzun süreli ağlaması bir gün önce olmuştu ertesi günün aksamı kısıldı ama sesi üç gündür de yok denecek kadar az