berzann merhabalar bende o zamanlar çok tedirgin olmuştum doktora götürdüm çok şükür birsey çıkmadı çok normal dedi hatta çoğu bebekte bu zamanlar mama içerken yorulduklari için yaptıkları bir refleks olduğunu söyledi 2 aylıkken tamamen bitti bu durumu