Kizlar selam, ya doguma kaldi 2 ay bebek arabasi isini bi turlu cozemiyorum. Kis bebegi olacak, esim asker cogu zaman tek olabilirim ailem baska sehirde yasiyor dolayisiyla pratik bisey lazim. Aracim da var heryere arabayla giderim belki de cok lazim olmaz mi acaba? Travel sistemler cok agir oluyormus sanirim. Baston ve kabin tipiler de one donmuyor diyorlar. Buda bir sıkınti olur mu? Ne alsam en mantiklisi olur? Bu bebek alisverisi gercekten cok zooorrr