Gulden48 Merhabalar 1 aylik.bebegimde gaz sancisi basladi. Bayanlar sizler nasil cozumler buldunuz gaz problemi icin. Cevaplar icin simdiden tesekkurler.
gmzestk Merhabalar biagalia prebiyotik damla ve sab kullandım ara ara da çörek otu yağıyla masaj yapıp ağzına bir iki damla döküyorum faydasını gördüm tavsiye ederim