merhaba arkadaşlar bi konuda fikrinizi almak istiyorum 2ay 7 günlük kızım daha öncede ara ara gazın kakanın vurduğu ağlattığı olmuştu ama şu 1haftadır biraz daha sıklaştı kolik değil çok şükür kolik bebeği olan annelere allah sabır versin inanın byle bile çok zorlanıyorm eldende çok bişey gelmiyo biogia damlada kuşlanıyoruz nasıl çözümler buldunuz nasıl oyalıyordunz bugün bi arkadaşım kullanığım D vitaminindedende kaynaklı olabilir dedi buraya yazdm ama iyice kafam karışmasa bari 🙈😅