Fatosyyn Kızlar bebeğim boynunun altı ve poposu pişik değil ama ucu beyaz beyaz isilik gibi ne iyi gelir sudocrem sürüyorum faydası olmuyor. Günde 2 kere yıkıyorum geçmiyor isilik lütfen yardım edin
Aygnnezgii Fatosyyn Hem isilik hem egzama var bizde isilik için hergun duş aldırın normal losyon sürebilirsiniz mustela ve hametan mavi merhem kullandım normalde çok etkili.ikisi ama fayda etmedi cildiye doktoru daha farkli kremler verdi fayda etmemesinin sebebi alerjik bebek olduğu icjn
Ecrinbzkrt Fatosyyn sıcaklarda bızımde oluyor cogunluk boynu sırtı kolları hergun dus aldırmama ragmen ama havalar serınleyınce gecıyor ısınınca cıkıyor
Nare1996 Fatosyyn dogal gül suyu var trendyolda ondan alin her dustan sonra pamukla isilik olan yerlere sürün insALLAH gecer
Kediliannee Krem bilmiyorum ama en etkili yöntem beyaz bebek sabunuyla yıkayıp iyice kurulamak. İnşallah bulunduğunuz şehir de çok sıcak değilse hemen söner.
Keremikoo Fatosyyn sudocream pisiklerde bile onleyici tedavi edici degil ki isilikte ise yarasin. Gulsuyu surun sprey siselerde. Banyo yaptirirken sabunla keseleyin gun icinde boyun altina falan ellerinizle gul suyu surebilirsiniz.