Havva3437 değeriniz 5 ve doktorunuz sarılık mı var dedi.biz doğduğunda 5ti sarılık yok demişti 5 değer için. Bir hafta sonra 10du 7ye düstü sürekli emzirmeyle doktor tamam artık bundan sonra test yapmaya gerek yok daha yükselmez normale dönmüş dedi.40ından sonrada zaten sarılık olmaz ki cocuk hatta 1aylıktan sonra olmaz yani