8 aylık kızımı küvete koydum arkamı döndüm kovayı almaya 1 saniyede oldu herşey küvet devrildi dudağını parkeye çarptı kafası yere değmedi hemen aldım 1 dk ağladı sustu şu an keyifli, dudağı azıcık kanamış ve şişmiş buz mu koymalıyım ne yapabilirim ciddi birşey mi canı yanmıyor gibi duruyor ama üst dudağı şiş