Kizlar yastık değilde reflü yataginda salladım hep oğlumu sırtı daha rahat etsin diye kolik gazlı bir bebekti 6 ay çektik sonra dış başladı ağır gecirdik 24 ayında memeye baybay dedik sütüm çok azalmıştı dalamaiyodu sallamaya bağımlı oldu ama sadece reflü yataginda sallanmayi kabul ediyor kaç kere denedim inatlasti benimle on kere kalkıyor gece ve salla diyor dandini eşliğinde ne zaman birakicam seni sallamayacam dedim krizlere girdi asla bayılana kadarda olsa uyumadı bu sefer daha çok kalktı salla diye şimdi aklıma bir şey geldi salladigim o yatağı kessem eskidi desem artık olmadigini kabul etse nolur acaba???