Aygnnezgii Pandaliii 1 yaşına kadar kullanılıyor çocuk doktoru gerek görürse devam ediliyor biz etmedik ocean kullandım 1-2 ay daha sonra pedia d3 kullandım ama pedia d3 den daha memnun kaldım
3children1mom Pandaliii Ben ocean kullanıyorum demir ve d vitaminini. 1 ay oldu belki artık kullanmıyorum unutuyorum ama. Ikisi de güzel 👌🏻
Pandaliii Musam ya şöyle söylim hani biz süte ve ya ekmekle yememiz gerekiyorda bebeğe direk ağzından damlatarakmı veriyoruz
Aygnnezgii Momteach Ocean kullandik d3 eksikliği çıktı pedia d3 tamamladı şuan 22 aylik kızım kullanmıyoruz artık iştah açıp acmadigini unuttum 😀
Cheddar Pandaliii pedia d kullandık gerçekten etkili bi takviye. Ocean markası vitamin değerlerini çok yükseltmiyor demişti doktor