Seniha 4 ay oldu dogum yapali 40 ciktiktan sonra 1 defa adet oldum ve 2-2,5 aydir adet olamıyorum. Sizde durumlar nasıl oldu? Normalmi sizce?
Zuzu Seniha doğumumun 4.ayından itibaren düzenli regl oluyorum düzensizlikler olabilirmiş yinede bir kadın doğumcuna danış derim 👋
Seniha Zuzu 2 aylikken kontrole gitmistim dedi zaten doktorum 3-4 ay olmayabilirsin diye. Bende bi sorayim dedim böyle olan varmi yoksa benimmi biraz gec kaldi 😁
BurcuYce Ben 1 Haziranda doğum yaptım. 40 çıktından 1 ay sonra yine adet oldum ve 1 ay geçti şuan yine oldum hemen düzene girdi.