En_guzel_yanim 8 aylık oğlum akşam 9 da yatsa 12 ye kadar uyur. Gecede her saat başı kalkar. 12 de yatsa yine saat başı kalkıyor. Alışkanlık mıdır nedir anlamadım. Doğru düzgün uyku bile uyuyamıyoruz artık. 🤦🏻♀️ Nedendir acaba? Ne zaman gece yatıp sabah kalkar?
mombeto En_guzel_yanim bizim de öyle 8 ay 6 günlük hele yarım saatte bir uyandığı olmuştu. 2 haftadır böyle neden bilmiyorum akşam tok tutan şeyler hazırlıyorum biraz daha iyi oluyor ama yine de kalkıyor. Susuyor bir de. Çok sıcak olduğu için susadığı için kalkıyor kalkınca su da veriyorum kana kana içiyor uyuyor
ElifS95 En_guzel_yanim genelde devamlı aynı saatlerde uyaniyorsa geceleri alışkanlık olmuştur muhtemelen benimde öyleydi emzik vererek ya da hafif sallayarak uykuya döndürüyorum sadece aciktiginda uyanması icinn
goktugmom_061220 En_guzel_yanim Benim oğlumda geçen hafta öyleydi. 8 ay 1 günlük. Bizimki diş yüzünden. 6 tane dişini birden çıkarıyor. 3 gündür yeniden uykusu düzene girmeye başladı. Çok şükür 🙏😊 Sizinki de diş olabilir mi?
En_guzel_yanim mombeto evet kalkınca bende su veriyorum. Sallayıp uyutuyom. 1 saat sonra yine kalkıyo
Melegin-annesi16 Benim de aynı şekilde oldu havalar sıcak olunca uyuyamıyor olabilir çünkü benimki sıcak tan hiç durmuyor ve uyuyamıyordu şimdi çok şükür çözüm buldum isterseniz sizde bi gözlemleyin🙂
acemianne01 Bebeğiniz çok yorgun yattığı için uyumuyordur. Gündüz uykuları ne kadar iyi olursa gece o kadar iyi uyur. Ve 8 aylık bebek . 7- 7 buçuk gibi uyumalıdır .Tabi söylediklerim Normal sağlıklı bir bebek için düşüncelerim .
12svg acemianne01 benim bebegim uyuyor 3/3.5 saat ama gece yine kalkiyor. Ama diş cikartiyor. İlk dişlerinde böyle degildi. Ve desteksiz uyutuyorum ama geceleri sürekli kalkiyor cok sebep var,hangisi bilemiyorum
goktugmom_061220 12svg Gündüz 4 kere uyuyor. Her uyuduğunda en az 1 saatle 2 buçuk saat arası değişiyor. Gece uykusunu da akşam 9 buçukta uyumuş oluyor. Gece 2 de kalkıyor emziriyorum geri uyuyor . 6 da kalkıyor emziriyorum. 8 buçukta uyanıyor ve güne başlıyoruz. 😊
12svg Benim kızım da 8 aylık olucak bu hafta herkese soruyorum. Öğlen kac uyku yaptiriyorsunuz. Biz iki uykuya gecmeye calisiyoruz belki onun faydasi olur. Gündüz 3 uyku fazla geliyordur belki.
acemianne01 12svg Bende sizin gibi desteksiz uyutuyorum bu diş dönemleri , atak dönemleri vs. düzen mutlaka bozuluyor . Daha sonra normale dönüyor elbette.
acemianne01 Hazalim Sağlıksız mı derken neyi kast ettiniz anlamadım ama , bebeğin sağlık bir uyku uyuması için uzmanlar o saatte yatmasını tavsiye ediyor . Benim kast ettiğim de tam olarak bu .
acemianne01 Hazalim Sağlıklı bebekler derken diş çıkarmayan atak dönemi olmayan vs. Onları kast etmiştim 😌 yanlış anlamışsınız.
12svg acemianne01 valla öle bi dönem yok😂atak bitiyo derken diş geliyo diş bitiyo hoop diger atak haftasi sonra uyku gerilemesi.bi bakmisiz kiz yine uyumuyo 3 uykudan 2 uyku ya mi gecsek 2 den bire mi gecsek derken kız büyümüş 😁