Anneler basınıza geldimi bılmıyorum ayın 28 ınde aşı oldu bebeğim o gunden beridir neredeyse sut içmiyor en fazla taş patlasa 10 dakka oda zorla uyudugunda verıyorum mama kullanmıyorum sadece anne sütü günde 4 defa altını ıslatıyor cok degıl oda cok üzülüyorum uyanıkken verdıgımde başını çekiyor sürekli 🙁😟 sütüm var ama içmiyor yardım edin ne yapabilirim