Bebeğim 2 ay 15 günlük dün balkona çıkardım asılı çamaşırlara bakarak sesli sesli güldü,ilk defa böyle gördük gülüşünü,dün gecede ortada bişe yokken bana bakarak yine sesli sesli kahkaha atar gibi güldü,yaa ben ilk anneliğin olduğu için mi bilmiyorım korktum, gülünecek ne var dedim ,by normal mi yoksa Allah korusun Bebeğim de bi sorun mı var anneler ortada bişe yokken kahkaha atarak sesli gülmesi normal mi