Kızım 6ay 5 günlük bu zamana kadar az az ve sık sık yani saatte bir emiyordu şu sıralar gönülsüz emiyor yani 3-4 saatte bir diyebilirim oda 5 dakikayı geçmiyor 2 tene dişimiz var bu arada minik minik ek gıdada alıyor. Yani 3-4 saatte bir emmesi normalmi ?