Melekerenasel Merhaba anneler kayınvalidem bebek basık zor gelişir dedi ama ne demek istediğini anlamadim sordugumdada bı açıklama yapmadı. Basık ne demek acaba bilen var mı?
drn5410 Melekerenasel uydurmuş gibi geldi kayınvalidelerin her zamanki moral bozması 🤣 takılmayın He deyin geçin 😅
Melekerenasel Bebeğim hala tam basmıyor 5 ay 20 günlük direniyor bırakıyor kendini bunun için dedi sanırım ama bı açıklama yapamadi sorunca
Sibel8Duru Melekerenasel iyi de basamayabilir benim kızım da basmiyordu. Bastırmaya calsiinca ayaklarını sağlıyordu yere atıyordu kendini çok şükür yürüdüğünde yeni 9 aya girmişti
Koalannesi Melekerenasel basık ne ya 🤦🏻♀️ gelişi güzel konuşmuş çok enteresan gerçekten bosverin açıklamada yapamamış zaten
Derya-Deniz Melekerenasel bende ilkkez duyuyorum minyon mu demek istedi acaba bi daha derse doğru anne aynı sizin taraf de bakalım ne diyecek😁
Yasemin38 Melekerenasel ufak tefek küçük demek istemiştir. Herzamanki boş konuşmalara örnek😡😡sağlığı yerinde olsunda canım gerisi önemli değil
Melin16 Melekerenasel hantal demeye getirmiş sanırım ama cok saçma neye dayanarak söylüyor dur bi bakalım nealaka maydanoz cok erken bunun için.