Oğlum 2 yaşında ve geçen hafta hastalandıydı. Ateş, ishal, öksürük ve kusma vardı. Hiç bir şey yemek istemiyordu bende ısrar etmiyordum. Şimdi iyileştiğinden beri ama huy edinmiş ne yerse yesin çiğneyip tükürüyor😫 geçen hafta sürekli kustuğu için yutmaya korkuyor olabilir mi? ne yapacağımı şaşırdım kaldım.