Aselalya 4 aylik bebegim var kontrolde doktorumuz gece acikinca kalkarsa emzir demisti. Gelisimi iyi oldugu icin. Eger degilse emzirmeye devam edin gece. Birde su aralar hava sicak oldugu icin ben sık emziriyorum susuz kalmasin diye birazcik da su vermeye basladim doktorumuzun tavsiyesiyle.