Kızlar selam, bebeğim 9 aylık ve hiçbir şekilde yanımdan ayrılmak istemiyor. Kendi başına otursun diye yere bırakıyorum ama illa bana yaslanmak istiyor. Sürünsün diye yere bırakıyorum , bana tırmanıyor ya da üzerimde sürünüyor.Oyuncaklarını odaya döküp mutfağa su içmeye gideyim diyorum ayağa kalktığım an kıyameti koparıyor. Bazen tuvalete de gidemiyorum 😞 benim gibi olup da çözüm bulan var mı ya, ne yapmalıyım?