Olric11 Mamayı kullanan arkadaşlar yoğunluğu nasıl acaba aptamil conformil ve Evolvia Ac kullandık katı kıvamlıydı
Pamukhanim Olric11 1 numarasini kullaniyorum aptamile gore baya sıvı. Neden yogunlugunu merak ettiniz
Olric11 Pamukhanim oğlum Sma gibi sıvı mamayi yiyemiyor baştan beri yoğun kıvamlı teşekkür ederim bilgi için