3 ay 17 günlük oğlum var dün markete gitmiştik kendime gaz yapmaması için kimyon tohumu alacaktım markette kalmamış ben de çay bölümünde Bağdat baharat markasının Melisa çayını buldum internete girip baktım emziren annelere bir sıkıntı olmaz gaz gider sindirim sistemini çalıştırır falan diye özellikleri vardı ben de aldım dün gece ve sabah içtim ay çocuğum uykudan kalkmıyor şok geçirdim o kadar sakin ki çayın içerisinde yazıyordu sakinleştirir falan diye bizimkisi sabah sekizde uyandı emdi tekrar uyudu 11’de uyandı emdi tekrar uyudu