Kbrasg benimki 4 aylık 1 aylıktan beri uyur geceleri mamayla besleniyor en fazla 3 kere kalkar yada 4 ama nadirdir 7,5 saat uyumuşluğu bile var hatta dr una bu çocuk aç dedim uyandırayım mı ay bırak uyusun kızım daha ne istiyorsun dedi 7,5 saat uyur mu hocam dedim kilosu iyi elleme demişti ellemiyoruz şimdi geceleri genelde 2 kez kalkar bu arada 9 dedimmi uyku seansı başlar yatağında olmak ister