Kızlar bebegim iki aylık kalca ultrasonunda kalcasının daha tam oturmadıgı söylendi. Bacak boyları farklı. Basına böyle birsey gelip düzelten oldu mu? Doktor korkulcak bşrsey değil düzelir dedi ama korkuyorum. Bacaklarının ayrı kalması gerekliymis o yızden üst üste bez bagladık. Baska yontem uygulayan işe yarayan var mı?