1,5 ay sonra kaynımın dügünü var ve ben 44 bedenim😒😒 kendime soyle guzel ve dugunde giymek icin abiye ariyorum ama hep zayiflar icin var bildiginiz bi abiye elbise sayfasi varmı. Benim baktigimda hep anne kiyafetlerj var bende istemezdim bu bedende olmayi ama 2 cocuk dogurunca malum. Bildiginiz siteler varsa alabilirim