Eğer doymadığından endişe ediyorsanız neticede bir şeyleri tattırmak da doyurmayacak onu. Ben de çok erken olduğunu düşünüyorum. Hatta meme reddi varken meyve püresi ile başlamak daha da sıkıntı çünkü meyveler tatlı diye onu seviyorlar. Bu sefer iyice anne sütünü bırakabilir ve meyve dışında bir şey yemeyi de reddedebilir. Mama verebilirsiniz ama ek gıda için dr danışın bence. O aylarda son çare ise ek gıdaya geçiriyorlar çünkü çok erken.