Ezgibebek Bebeğim 4 aylık hala gazını kendi çıkaramıyor kehribar kolye bunun içinde iyi gelir mi memnun kalan var mı?
25moonlight2021 Ezgibebek aslında kehribarın bir faydasının olmadığını söylemişti doktor. Bazıları diş çıkarma dönemi rahat geçti, ateşimiz düştü falan diyolarmış ama bunun kehribarla alakası yokmuş. Tabi inanıp kullananda var saygı duyarım ☺️
hunilimomm Ezgibebek ben kendi deneyimimi söylemem gerekirse 4 aylıktı aldığımda taktım zaten 1 ay sonra dis çıkarttı ve hepsi pes peşe 4 tane çıkarttı hic ateş huysuzluk vs yasamadık hatta eşim fark etti sonra boynunda iz yapmaya başladı çıkarttım çıkarttıktan 3 4 ay sonra tekrar dis çıkarttı o zaman takılı değildi ateş huysuzluk sürekli bi mızmızlanma vardı bende tekrar taktım ondan sonra yine ateş vs yapmadı ben memnun kaldım takmayan bi kaç tanıdığım vardı onların çocukları da çok ateşlenmişti bilmiyorum belki benim bebek o şekilde çıkarttı bilmiyorum ama bi anda 4 5 dis çıkartıp ateşlenmemeli vs ben ona bağladım
bgm_clk11 Ben 2 aylıktan beri kullanıyorum yani bu iş inanmakla enerjiyle alakalı inanarak takarsanız nazara, dişe iyi geliyor. Ama gaz için bir faydasını görmedim 🤗
Ruzgo35 Benim oglum cok hircindi duzeldi salyasida kesildi tabi bu kehribardai buyumesindenmi bilmiyom ama iyi geldi
Kurabiyeannesi Ezgibebek kesinlikle yarıyor oğluma dişi için almıştım anında takar takmaz salya kesildi uyku süreleri uzadı ve gazınada yardımcı oldu faydası gördüm 21 aylık olacağız hala takılı :) totsandmore diye sayfadan orjinal
Durununannesi07 Ezgibebek bende kullanıyorum kehribar kolyeyi gaz için bişey diyemem ama bize nazara ve diş çıkarmaya iyi geldi