Kızlar bebeğim doğduğu günden beri beni emmedi sütümü sağarak veriyorum normalde 2.5 saatte bir 90 cc süt içerdi birkaç haftadır daha az içiyo. Bazen 30 cc bazen de 60 içiyo. 30 içince 2 saati bekleyemiyo daha çabuk acıkıyo öyle olunca da uyuyamıyo sürekli uyanıyo. İyice acıksın iyi bekletiyorum bazen 2 saatin sonunda yine az içiyo. Sıcaklardan desem evde sıcak değil klima açık. Neden böyle oldu anlamadım var mı başına gelen.