Samsunluanne55 Kizlar yardim edin lutfen oluyorum acidan cok kotu oldu ne yapabilirim basina gelen var mi
manicurist Samsunluanne55 Kuaföre gitmenizi öneririm bir manikürcü arkadaş baksın temizlenebilir durumdaysa batığınızı alır bende manikürcüyüm iltihaplıysa sakın ellettirmeyin
Aygnnezgii Samsunluanne55 İltihapliysa temizlenmeden geçmez doktora gitmenizi öneririm hemen temizliyorlar
bynkutan Başıma gelmedi ama iltahap varmı şişlik falan İltahap varsa Dr a görünün yoksa ve sadece aciyorsa işini iyi yapan bir manikürcü temizler düzeltir sonra da düzenli manikür gerektirir