Baloglum44 ya dış sesleri o kadar çok yaşadım ki parka inerim aaa yurumuyor mu tembel bu diyenler sizi strese sokmasın doktor değilse kimse senin çocuguna karışamaz siz de yeter artık fln demeyin cocuklar çok güçlü doktor gelişimi normal derse yuruyecektir. Ayaga kalktıgında abartılı sesler aferinler havada uçmasın korkmasın normal bir süreci abartmayın. Bacakları güçlendikçe yürüyecek. 18 aylık yurudu diyorum. 19. Ayın içinde lütfen sakin olun tadını cıkarın bu zamanlar geçiyor gidiyor stres olmanıza değmez. Dış sesleri kapatın bu yakın cevrenizde olsa bebeginize güvenin onlar da bu dünya alışmak için o kadar çabalıyor ki