HiraNurveAnnesiii benim kızım 3buçuk aylıkken salyası akmaya başladı, ben 4.ayda diş çıkarmışım, kızımın dişi çıkıyo zannettik ama 8aylıkken dişi çıktı, anne sütünü dondurma gibi yapabilirsin, dolapta dondur fileli ürünler var emzik türevi onlara koyup verebilirsin soğuk olmasından korkma boğazına gidene kadar aynı sıcaklıkta olmuyomuş doktorum önermişti.