Donebaris 2 ay 13 gunliguz burnu geceleri tikaniyo ve uyuyamiyo basina sogan koydum fayda etmedi deniz suyu sikinca burnuna ne varsa midede cikariyo agliyo mahvoldu cocum oneriniz varmi kizlar
Ebruliates Donebaris deniz suyu değil serum fizyolojik kullan eczaneden bebeğimin burnu için serum istiyorum de verirler .
Aysu-temiz Donebaris evet serum suyu kullan şırıngayla sık iki deliğine de hiç birsey kalmıyor bütün pislik çıkıyor bebeğim 2 ay 16 günlük ben öyle kullanıyorum eczaneden al bir paket kullan burnu tikandikca
Taha_emir Donebaris serum fizyoloji kullanabilirsiniz başka şey önermiyor bildiğim kadarıyla doktorlar
Aysu-temiz urazinannisi basına hafif ince bir yastığa yan bir şekilde yatırım sikiyorum iki burnuna da valla anında çıkıyor bizim sumukler ben bile şaşırıyorum bebeğim rahatlıyor iyi emiyor ondan sonra burnu tıkanık olursa emmiyor
Asdfhl123 Sterimar yazın trendyola deniz suyu ben memnunum açıldıktan sonra bile 3 yıl kullanım ömrü var
TinkyWinky Donebaris serum fizyolojik ile yıkayın YouTube da Osman gönülal video ile anlatmış ben öyle yapıyorum hiç bir şey kalmıyor
Aygnnezgii Donebaris Serum fizyolojik olarak bende kullanıyorum birde fisfis olarak var yan yatırıp siktiginiz zaman mideye gitmez bu şekilde sikmazsaniz ortakulak iltihabı da olur yannyatirip sıkın sonra kaldırın burnundan çıkıyor zaten