245 11 gunluk bebegim. Dus aldirdim bugun .yaglarken bebegi karni cok sert ve sisti neden acaba ya korktuk bian oyle gorunce bilgisi olan
Ysm2019 245 kakası vardır yada gaz benim bebeğmin de şişlik olunca bunlardan biri çıkınca rahatlıyor yumuşuyor :)
Busraa3535 245 gaz. Kakasını yapınca da düzelir. Yeni dogan lar da oluyor. Kaka yapmazsa uzun sure fitil yazdırabilrsnz. Öncesnde Masaj yapın karnına güzelce, sırtına vurun biraz gazını alın. Şişlik devam ederse kaka yapınca rahatlayacakdır😊😊
Morfrenk 245 bir Kaç güne başlayabilir, bacaklarını bisiklet sürer gibi çevir biraz canım, karnını da zeytinyağıyla ov bi