Merhabalar. Bebeğim 3 aylık. Uzun zamandır sabah saatlerinde ağrı acı içinde kıvranıyor. Sanki kabızmış gibi ıkınıyor kızarıyor kakasını yapmakta aşırı zorluk çekiyor ve bu durum saatler sürüyor. Bi kaç gündür geceden aynı şeyleri yapmaya başladı sürekli kıpır kıpır kıvranmaktan uyuyamıyo sabaha kadar sürüyor bu durum, haliyle bende uykusuzum çok üzülüyorum ve korkuyorum. Sadece sütle besliyorum hiç bi şekilde mama vermedim nasıl kabız olabilir ki. Doktora söyledim fazla üstünde durmadı. Normal kabul etti ama bence hiç normal değil. Ne yapmalıyım bilmiyorum bi fikri olan varsa yardımcı olabilir mi? Başka doktora götürmeli miyim?